Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onderstaand de antwoorden op veel gestelde vragen.

Garantie

Ik heb een klacht over een artikel, hoe kan ik dit melden?

Als je een artikel bij ons koopt mag je verwachten dat dit artikel goed is. Mocht er toch iets mis zijn, meld dit dan zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aankoop aan ons via dit formulier  met een foto waarop de klacht zichtbaar is.
Gaat het door jou gekochte artikel binnen de garantietermijn kapot en voldoet het aan de garantievoorwaarden? Neem dan contact met ons op via dit formulier en stuur een foto waarop de klacht zichtbaar is, alsmede een foto van het serienummer of lotnummer (staat op het etiket). Dan wordt de klacht snel in behandeling genomen. Valt het artikel niet meer binnen de garantievoorwaarden of garantietermijn, of is het artikel gewoon versleten? Dan heb je geen recht op garantie.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, heb je recht op wettelijke garantie. Dit houdt in dat je mag verwachten dat een product goed functioneert. Daarnaast kan er voor sommige producten ook fabrieksgarantie gelden, maar deze doet niets af aan je recht op wettelijke garantie.

 

Voor braces, inlegzolen, teencorrectoren en andere kleine producten geldt een garantie van 6 maanden. Voor stoelen, krukken en rollators is de garantieperiode 12 maanden. Heb je vragen over de garantietermijn? Neem gerust contact met ons op door een mail te sturen naar [email protected].

Kan je het antwoord niet vinden?

Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel. 

Stel je vraag